יום שני, 8 בספטמבר 2014

מתים לרגע פרק 38 צפייה ישירה





מתים לרגע פרק 38 צפייה ישירה
בפרקים האחרונים אפשר לראות כיצד דנה ריסקין עושה את הכל בסדרה מתים לרגע פרק 38 צפייה ישירה על מנת לגלות קצת יותר פרטים על הניסוי של פורפסור לנדאו. בפרק האחרון היא מגלה ובראון תופסת אותה ואז היא מגלה שגם בראון נמצאת בקומבינת הגופות. היא רואה את כל הסירטונים שהיא הדליפה, והיא מבינה איך עושים את הניסוי הזה בעצם, היא משתפת את הפרטים יחד עם החברים הטובים שלה יעל וסלאבה, היא מנסה להסביר להם שהם חייבים לנסות את הניסוי הזה אבל הם חוששים, הם רק מתמחים והם לא רופאים מקצועיים, וזה ניסוי לא פשוט שבו הם הולכים להרוג מישהו ואחר כך להחזיר אותו לחיים, אין ספק שזה הולך להיות ניסוי לא פשוט בכלל עבור שלושתם. האם האמת תצא לאור?



מתים לרגע פרק 38 צפייה ישירה צ'פמן
עידן חביב הוא אחד השחקנים שלוקח חלק בסדרה מתים לרגע כל הפרקים לצפייה ישירה, הוא משחק בסדרה את דמותו של צ'פמן, הוא השתתף במהלך הקרירה שלו בסדרה "אבודים באפריקה" שם הוא משחק את דמותו של יניב מיתר, הוא מוכר בעיקר בזכות השתתפותו בתוכנית הריאליטי "הישרדות – איי הפנינה" בשנת 2009, שם הוא היה המודח ה-12, אבל הוא גם הצליח מאוד לפתוח בקרירה מוזיקלית מאוד נרחבת, הוא הוציא כבר 2 אלבומים שזכו להצלחה מאוד גדולה, לאורך שירותו הצבאי הוא היה קצין בשייטת והוא כתב לא מעט שירים על חברים טובים שלו שנהרגו במלחמות השונות.
מתים לרגע פרק 38 צפייה ישירה ואוהד קנולר
אוהד הוא גם אחד השחקנים שלוקח חלק בסדרה, הוא משחק את דמותו של מר כהן, הוא השתתף במהלך הקרירה שלו בסרטים וסדרות כמו: "יומני הופש הגדול" סדרה שבה לוקחח לק בשנת 2013, "אנחנו לא לבד" סרט שבו לוקח חלק השחקן בשנת 2012, שם הוא משחק את דמותו של אדי, "הסיפור של יוסי" סרט שבו לוקח חלק השחקן בשנת 2012, שם הוא משחק את דמותו של יוסי, "סרוגים" סדרה שבה לוקח חלק השחקן בשנת 2012, שם הוא משחק את דמותו של נתי, "עד החתונה" סדרה שבה לוקח חלק השחקן בשנת 2010, שם הוא משחק את דמותו של רן, ועוד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה