יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה






מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה
הסדרה הישראלית החמה של הקיץ מגיעה למסך שלכם לפני כולם עם פרקים שטרם שודרו על המסך הגדול ואתם לא יכולים להחמיץ את זה. סדרת בית החולים הישראלית מביאה את סיפורם של חמישה סטודנטים מצטיינים לרפואה שזוכים להשתתף בפרויירט של פרוספור לנדאו, אחד הרופאים הבכירים ביותר בישראל. מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה עד מהרה מבינים הרופאים הצעירים כי בית החולים אינו שקט ושליו כפי שהוא נראה ומתחת לפני השטח מוחבאים בו סודות כמוסים ביותר. מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה האם החמישה יעיזו ללכת נגד המערכת? האם הם יעשו הכול על מנת לחשוף את האמת או שיחשבו על עתידם האישי ולא יגידו דבר? מתים לרגע פרק 34 צפייה ישירה צפו בפרק הקרוב ובכל הפרקים האחרים וגלו בעצמכם.

מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה הפרוייקט המיוחד
על הפרוייקט אחראי פרופסור לנדאו שכלפי חוץ נראה אדם מאוד ישר והגון אך מסתבר כי הוא נוכל גדול. הפרופסור המכובד עורך ניסויים שאנשים חיים והסטודנטים מגלים זאת ולא יודעים כיצד לנהוג. מתים לרגע כל הפרקים המלאים לצפייה ישירה הם מתייעצים בינם לבין עצמם ומחליים לבסוף למצוא ולגלות את האמת. מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה הם למעשה מסכנים את העתיד המקצועי שלהם אבל הסקרנות גוברת עליהם. מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה הם מקבלים כוחות מיוחדים שעוזרים להם לפתור את התעלומה. לפרקים נוספים לחצו כאן!

מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה אסמא הסטודנטית הערביה
אחת הסטודנטיות שמשתתפת בפרוייקט היא אסמא, סטודנטית ערביה שבתחילה אינה מקבלת את היחס הראוי לרופאה ברמתה. היא מהתתחלה עובדת הכי קשה, משקיעה המון אך הדרך שלה רצופה מכשולים והיא מנסה לעשות את המיטב. מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה מביא לכם את אסמא עם הסיפור המיוחד שלה ושל אחותה ואת כל יתר הסטודנטים האחרים.מתים לרגע פרק 35 צפייה ישירה רוצים לראות את זה לפני כולם? כנסו עכשיו לאתר שלנו ותהנו מפרקים שטרם שודרו בטלוויזיה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה