יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה





מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה
בראון ויסמין כבר חושבות שהתכנית שלהן הצליחה והן מרגישות כבר את הטיסה לסין. דנה ריסקין מודיעה לכולם שהיא טסה אבל במונית היא מחליטה ללכת למשטרה ולהתלונן על מה שהיא ראתה אבל נהג המונית עוצר בעדה. יעל ואסמא עדיין מאוד כועסות על דנה ולא מוכנות לשמוע מה שיש לה להגיד. דרור מנסה לשכנע את אסמא להישאר איתו במרכז ולא לחזור לצפון אבל בנתיים אסמא לא מקשיבה לו. מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה סלאבה עדיין במצב קשה בבית החולים ויעל לא מפסיקה לדבר איתו ולבקש ממנו להתעורר למרות שהוא מונשם ומורדם. מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה לנדאו עדיין בחקירה והוא החשוד העיקרי ברצח של אלון כרמי.

מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה דנה לא טסה
דנה הייתה אמורה להיות כבר בארצות הברית באוניברסיטת 'הרוואד' אבל היא לא יכלה לעזוב את כול החברים שלה במצב שהם נמצאים והייתה חייבת לספר את האמת למשטרה. דנה יודעת שהיא עשתה טעות והיא קולטת שנהג המונית עובד עם בראון. מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה אין סיכוי שאתם מחמיצים את הפרק הקרוב שהולך לתת לכם הרבה תשובות לקראת המשך העונה. בראון מאוד כועסת על דנה ומבטיחה לה שהפעם זה לא יעבור לה בשתיקה.מתים לרגע כל הפרקים לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם עם פרקים שטרם שודרו בטלוויזיה.

מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה יסמין
כולם חושבים שיסמין הייתה בקומה אך בעצם רק לנדאו יודע את האמת אבל בנתיים אף אחד לא מאמין לו. יסמין אומנם נראית מאוד חביבה ונחמדה כלפי חוץ אבל היא בהחלט לא כזו. היא מציעה לבראון לחסל את דנה אבל בראון לא מוכנה לשמוע על עוד מישהו שימות. מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה יסמין שוקלת להרוג את דנה בניגוד להוראות של בראון אך בנתיים היא לא עושה זאת. מתים לרגע פרק 37 לצפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך להיות מותח ביותר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה