יום שני, 8 בספטמבר 2014

מתים לרגע פרק 38 הפרק המלא לצפייה ישירה






חמש סטודנטים לרפואה בשנה הרביעית ללימודיהם מקבלים הזדמנות בלתי חוזרת ובה הם למעשה הופכים לרופאים לכל דבר. הפרוייקט המיוחד הזה מפגיש אותם עם ניתוחים, איבחונים, חולים סופניים וכל זה רק בשנה הרביעית ללימודים. כל חניך בפרוייקט יקבל ניקוד על כל פעולה שהוא עושה והמנצח הגדול בסוף יזכה להשתתף בפרוייקט העולמי. מתים לרגע פרק 38 הפרק המלא לצפייה ישירה הבחורים הצעירים מאוד רוצים להצליח אך מטרידות אותם בעיות נוספות כמו אהבה ודאגה לקרובים שלהם וזה הופך את העלילה למעניינת ומרתקת הרבה יותר. מתים לרגע פרק 38 הפרק המלא לצפייה ישירה אל תחמיצו את הפרק הקרוב שהולך לרתק אתכם למסך.

מתים לרגע פרק 38 הפרק המלא לצפייה ישירה האמת מאחורי לנדאו
את פרופסור לנדאו מגלם יובל סגל שמוכר לנו מהמון סדרות וסרטים שעשה לפני כן. פרופסור לנדאו הוא הפרופסור האחרי על הפרוייקט והוא מנסה לעזור לכל החניכים. הוא אינו מתייחס לייחוס המשפחתי של דנה בהתחל ואינו מתחשב בהברקות של אסמא, הוא נוהג בקור רוח ואינו מתחבר לחניכים יותר ממה שהוא חייב. מתים לרגע לצפייה ישירה כל הדמויות הכי חזקות על המסך כבר מחכות לכם ואתם לא רוצים לפספס את זה. מתים לרגע פרק 38 לצפייה ישירה עכשיו לפני כולם- על המסך שלכם- אל תחמיצו.

מתים לרגע פרק 38 הפרק המלא לצפייה ישירה הדמויות
דנה היא ביתו של התורם הגדול ביותר לבית החולים והיא כל הזמן מרגישה שהיא התקבלה בגלל הקשרים של אביה. יולה היא חברתה הטובה של דנה והיא החניכה המצטיינת אך אותה מטרידים בעיקר ענייני האהבה שלה לד"ר כרמי. דרור הוא הילד הרע של הפרוייקט והוא לא רציני ולא שואף להיות המצטיין. אסמא היא ערבייה שמנסה לשבור את תקרת הזכוכית והיא נתקלת בקשיים שהאחרים אינם נתקלים בהם. סאשה הוא החניך שיש לו בעיה עם גופות והוא נאלץ להתגבר עליה. מתים לרגע פרק 38 אין מצב שאתם מחמיצים את הפרק הקרוב שהולך לרתק אתכם למסך. מתים לרגע כל הפרקים לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם לפני כולם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה