יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה





מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה
המתח בפרקים האחרונים רק הולך וגובר ואחרי שדנה מבינה שגם בראון קשורה לפליטים מאפריקה היא מחליטה לקחת את המלגה ולעבור לארה"ב. יעל ואסמא מאוד פגועות מדנה והם מחליטות לא לדבר איתה עד שהיא תסביר להן בדיוק מה גרם לה לעשות זאת. דרור ממשיך לפגוש את קרובי המשפחה שלו בזמן המוות שלו ואסמא מסבירה לו שהם רוצים אותו איתם שוהוא חייב להיזהר. מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה העונה הראשונה של אחת הסדרות הטובות בישראל מגיעה לפרקים האחרונים ואתם כבר לא יכולים לחכות. מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם.

מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה דנה ריסקין
כולם כועסים על דנה אחרי שמתברר שהיא הסטודנטית שתתקבל להווארד. אסמא ויעל מרגישות שזה קרה אך ורק בגלל שדנה היא הבת שלה התורם הכי גדול לבית החולים והן כועסות מאוד. מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה דנה רוצה מאוד להסביר להם את המצב אבל אסור לה לעשות זאת והיא מרגישה שהיא נקרעת בין החברות שלה לבין הקריירה שלה. בראון ואבא שלה מכריחים אותה להיות בשקט והיא מנבינה שבעצם לנדאו נקי מכל האשמו אבל אסור לה לדבר על זה. מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה אל תחמיצו את אחת סהדרות הטובות בישראל.

מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה יעל
יעל כבר הייתה בטוחה שהיא הסטודנטית שתקבל את המלגה ותטוס לארצות הברית אבל אחרי שהיא שומעת שדנה היא המצטיינת היא פשוט רותחת. עכשיו יעל לא ידועת מה לעשות והיא מרגישה שמישהו עבד עליה. מתים לרגע פרק 36 הפרק המלא לצפייה ישירה יעל כבר לא רוצה שום קשר עם דנה והיא מאוד כועסת עליה. מתים לרגע כל הפרקים לצפייה ישירה- עכשיו על המסך שלכם בלי פרסומות ובלי הפסקות!!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה